طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ با ریسه نواری برنامه پذیر RGB WS2812 , WS2815 WS2811 , WS2813 , IC  در کیس و فن کامپیوتر و اتاق گیم

طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ! اگر به دنبال بهترین نوارهای ال ای دی رایانه ای مخصوص بازی هستید ، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم!

ریسه نواری آدرس پذیر آر جی بی آی سی دار در سه مدل ws2812 , ws281 , ws2813 , ws2815 باعث روشنایی و نورپردازی سیستم بازی شما می شود و می تواند هم زمان با روند بازی شما عسکل العمل نشان داده و اوج هیجان را در بازی شما افزایش دهد.  در ادامه با ارائه جزئیات بیشتری در خصوص ریسه های نواری با شما همراه هستیم.

طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ ، قیمت و خرید نور اتاق گیم

معرفی ریسه نواری آرجی بی آسی دار  آدرس پذیر ws2811 , ws2812 ,  ws813 , ws2815 در نور اتاق گیم

در طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ ال ای دی نواری آرجی بی برنامه پذیر آی سی دار ws2811 , ws2812 , ws813 , ws2815  یا Gaming PC Strip Lights دارای رنگ بندی متنوعی بوده و می تواند یک دیزاین زیبا و جذاب برای رایانه یا اتاق بازی شما باشد. از جمله مهم‌ترین مزیت های این محصول می توان به نصب آسان آن اشاره کرد.

شما می توانید بهترین چراغ های رایانه ای بازی موجود در بازار را انتخاب کنید. دلیل اینکه ما برای دیزاین رایانه بازی چراغ های ریسه ای ( ws2811 , ws2812 , ws2813 , ws2815 ) را به شما پیشنهاد می کنیم ، کیفیت ، رضایت مشتری و بودجه مناسب آنها برای خرید می باشد.

طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ ، پرفروش ترین نورپردازی اتاق بازی با گارانتی

ویژگی های ال ای دی نواری های آر جی بی  برنامه پذیر ws2811 , ws2812 , ws2813 , ws2815  برای کامپیوتر دسکتاپ و نور اتاق گیم

از جمله ویژگی های طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ ال ای دی استریپ آی سی دار آدرس پذیر rgb ws2811 , ws2812 , ws2813 , ws2815 می توان به مغناطیس موجود در چراغ نوار LED و قابلیت انعطاف پذیری و خم شدن آن اشاره کرد. این محصول همچنین دارای حالت های چندگانه، قابل کنترل با استفاده از کنترلر از راه دور sp107 است که با 16 رنگ نور استاتیک در هر مکانی بر روی رایانه شما نصب می شود.

نوار ال ای دی آر جی بی برنامه پذیر icدار  ws2811 , ws2812 , ws2813 , ws2815 با متراژ دلخواه برای روشنایی کیس کامپیوتر یا pc  بازی طراحی شده است، جلوه نورپردازی راحت می تواند خستگی چشم شما را از بین ببرد.
جلوه بصری فوق العاده نوار rgb آدرس پذیر ، از جمله سایر ویژگی های آن است که می تواند روحیه شما را بهبود بخشیده و موجب لذت بردن شما از بازی شود.

نور اتاق گیمینگ ، طراحی اتاق گیم

چراغ اتاق گیمینگ

این سبک از نوارهای LED دارای آهنربای اضافه و چسب 3M در پشت شان هستند که همین ویژگی موجب شده تا به سادگی روی آهن یا هر سطح خشک و صاف و بدون پیچ به راحتی قابل نصب باشند.در ادامه به سایر مزیت های چراغ نوار LED Case WS2812B pc اشاره می کنیم: در این نوع چراغ ها ، 1 تراشه و IC 1 درایو ، می تواند هر یک از LED های نوار رنگی را کنترل کند.
رنگ نور به طرز شگفت انگیزی تغییر می کند.
شما می توانید رنگ ، شدت روشنایی و سرعت مورد نظر خود را انتخاب کنید. استفاده از این  چراغ ها روی کیس کامپیوتر موجب صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست می شود.

نورپردازی اتاق گیمینگ، فروش تجهیزات نورپردازی گیمینگ

ضمانت ریسه نواری ال ای دی برنامه پذیر IC دار ws2811 , ws2812 , ws2813 , ws2815 rgb

محصولات طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ دارای ضمانت می باشد و شما می توانید تمامی سوالات خود را در رابطه نحوه ضمانتAddressable  ws211 , ws2812 , ws2813 , ws2815 rgb از کارشناسان ما بپرسید و با آنها در ارتباط باشید. اگر در مورد هر یک از چراغ های نواری led ما مشکلی دارید ، لطفا با ما از تماس بگیرید! ما خوشحالیم که به شما خدمات می دهیم.

 

مشخصات ریسه نواری ال ای دی Programmable  ws2811 , ws2812 , ws2813 برای طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ

هر یک از چراغ های ریسه نواری فرمان پذیر Strip led rgb قابل جدا شدن است و می توانید به راحتی آن را برش دهید و با توجه به طول مورد نیاز خود از آن  استفاده کنید.
این نوار های ال ای دی دارای لایه حفاظتی  IP65  می باشند که موجب شده است تا در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بالایی داشته باشند. چراغ های LED نواری با هر رایانه رومیزی شامل اتصال برق sata سازگار هستند. استفاده از کابل Splitter 1pcs می تواند نورپردازی مورد نظر شما را انعطاف پذیر و راحت نماید.

اتاق گیم ، اتاق بازی ، نورپردازی گرین
خرید نورا rgb برای کامپیوتر

زیباسازی کیس کامپیوتر

داخل کیس مخصوص بازی یک فیش قرار داده شده است که این فیش مستقیما به یکی از انواع ریسه نواری های ws2811 , ws2812 , ws2813 , ws2815 rgb commanadble وصل می شود، که پیشنهاد ما استفاده از ریسه نواری ws2812 برنامه پذیر icدار با تراکم 30 یا تراکم 60 ( یعنی در یک متر 60 led یا 30 led ) است که از لحاظ هزینه هم مقرون به صرفه می باشد. این ریسه ها داخل کیس قرار می گیره و هماهنگ با فرمان های داخل بازی افکت های زیبا و جذابی را در کیس نمایش می دهد.

این ال ای دی ها دور فن یا داخل خود کیس نصب می شوند و این دستورها توسط مادربرد کامپیوتر ریسه ها منتقل می شوند. این ریسه ها دارای برق 5 ولت است و شامل سه تا پین ( یک 5 ولت ، یک GMD ، یک دیتا کیس ) می شود که به راحتی به ریسه های ال ای دی وصل می شوند و تحت کنترل شما درآیند.

خرید کیت نورپردازی اتاق گیمینگ

Programmable IC Ws2811 , ws2812 , ws2813 IC RGB Gaming

در طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ با انتخاب 16 رنگ rgb قابل تفکیک ، سفید ، قرمز ، سبز ، آبی ، زرد ، صورتی ، بنفش ، و غیره فضای کار خود را پر جنب و جوش کنید. انتخاب این رنگ ها می تواند متناسب با سخت افزار بازی شما قابل تغییر و تنظیم باشد و به شما این امکان را بدهد تا در پرشورترین حالت بازی از دقت نهایی در نورپردازی لذت ببرید.

خرید کیت نورپردازی اتاق گیمینگ

Led Strip Lights ( چراغ های نواری ال ای دی )

یکی دیگر از مزیت های طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ ریسه های نوری فرمان پذیر این است که چند رنگ متنوع می توانند به صورت هم زمان در یک خط قرار داشته باشند و در هر لحظه تغییر کنند. این راه حل ساده و در عین حال زیبا می تواند موجب زیباسازی کیس بازی و در ادامه اتاق بازی شما شده و هیجان را به اوج خود برساند. استفاده از ریسه های نوری نام برده شده در این مطلب از یک سو می تواند موجب دیزاین و زیبا سازی کیس ساده شما باشد و از سویی دیگر می تواند به اتاق بازی تان جلوه بیشتری دهد.

نصب LED کیس کامپیوتر

نوارهای ال ای دی آر جی بی ic addressable 2811 , ws2812 , ws2813ws , ws2815 در نور اتاق گیم برای گیمرها می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند تا هم دیزاین فضا را به شدت متحول کنند و هم هیجان را در فضا و در میان سایر افراد در حال بازی افزایش دهند.

آموزش وصل کردن چراغ LED به کیس

نورپردازی میز کامپیوتر

نقطه نقطه ی این ریسه های نواری برنامه پذیر آی سی دار قابل کنترل هستند به عنوان مثال وقتی که در اتاق گیم در حال بازی فوتبال هستید با هیجیان فریاد شما زمان گل زدن ، نورها حرکت می کنند و فضای اتاق را نورپردازی می کند. اگر دیواره ی اتاق مجهز به نور مخفی هست می توان با 16 میلیون رنگ تم های متفاوتی دهید.

در طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ ریسه های نواری آرجی بی آدرس پذیر آی سی دار دارای سنسور حساس به صدا هستند که همراه با موسیقی، صدا و فریاد هیجان انگیز شما هنگام بازی مانند ضبط قدیمی که دارای اکولایزر بود، عکس العمل نشان می دهند و نورها هماهنگ با ریتم حرکت می کنند.

نورپردازی اتاق گیمینگ

نصب LED کیس کامپوتر

با توجه به این که بعضی از کیس های کامپیوتر مانند ایسوس که خروجی 4 سیم دارند، RGB و GND بر روی مادربرد قرار گرفته نگران نصب ریسه نواری های ال ای دی آی سی دار نباشند چرا که تنها با یک تقویت کننده عام ، نوارهای rgb با تراکم 60 ، ( نیاز به نوار ال ای دی آدرس پذیر نیستند ) هیت سینک و طلق جهت دیده نشدن پیکسل و زیبایی چندین برابر اتاق گیم همراه با افکت های جذاب قابل پیاده سازی می باشد.

همین طور در صورت نیاز به متراژ بالاتر از 5 متر  جهت نورپردازی کل اتاق گیم، نیاز به پاور 12 ولت 15 آمپر نیز می باشد که برای تهیه می توانید از همین سایت خریداری کنید.

موزش نصب نور کیس

نتیجه نهایی در مورد چراغ های رایانه ای بازی

قبل از انتخاب چراغ های رایانه ای مخصوص بازی ، تحقیق کنید که با ابزارهای جدید و طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ زندگی شما بسیار بهتر خواهد شد. مطمئن نیستید که چراغ های نوار بازی فرمان پذیر RGB ic ws2811 , ws2812 , ws2813 , ws2815  LED در تنظیمات شما عالی به نظر می رسند؟ زمانی که آگاهی کاملی از ویژگی ها و مزایای این ریسه های نوری داشته باشید مشتاق خواهید شد تا رایانه شخصی مخصوص بازی خود را نیز به آنها مجهز کرده و از بازی های تان لذت بیشتری ببرید.

ایده های ارزان خفن و هیاجان انگیز فروش آنلاین ریسه نواری گیمینگ فروش نواری دیجیتال مخصوص گیمینگ ریسه نواری برنامه پذیر فروش طراحی نورپردازی اتاق گیمینگ با ریسه نواری برنامه پذیر

 

خرید نوار آر جی بی کامپیوتر