ریسه ال ای دی

ریسه مجموعه ای از تعدادی لامپ است که پشت سر هم در طول یک سیم ردیف شده اند. ریسه ها متنوع هستند و کاربرد های مختلفی دارند.
گذشته ریسه ال ای دی به شکل لامپی و لامپ های سایز بزرگ بوده اند که جهت آذین بندی مراسم و معابر و. . . استفاده می شد. با پیشرفت تکنولوژی و وجود دیودهای LED، تولید کننده ها نیز متمایل به تولید و عرضه ریسه LED شده اند.
ریسه می تواند بر اساس نوع تکنولوژی ساخته شود، شکل ظاهری و حتی نوع کاربرد را دسته بندی کرد. اگر ریسه را بر اساس مدل تکنولوژی لامپ دسته بندی کنیم، به دو دسته ریسه رشته ای (لامپی) و ریسه LED دسته بندی می شوند که در این میان ریسه LED به چند نوع متفاوت از لحاظ ظاهری دسته بندی می شوند.

خرید ریسه سوزنی ، ریسه ال ای دی تزئینی

ریسه ال ای دی تزئینی

ریسه تزئینی، همان طور که از نامش مشخص است، جهت تزئین استفاده می شود. با در نظر گرفتن محل استفاده می توان از انواع مختلف آن استفاده کرد. زمان خرید ریسه LED باید به شکل ظاهری و کاربرد ریسه دقت لازم را خواهد داشت. ریسه LED سوزنی از معمول ترین ریسه های موجود در بازار می باشد، که در رنگ نورهای متفاوت عرضه می شود. با این ظاهر، ریسه سوزنی لامپی نیز در بازار موجود می باشد که فقط  با رنگ نور زرد (آفتابی) عرضه می گردد.
یک مدل دیگر از انواع ریسه های LED، ریسه میکرو ال ای دی می باشد که در بازار به نام ریسه LED مفتولی نیز می شناسند. در این نوع ریسه، دیودهای کوچک LED در طول دو رشته سیم مسی روکش دار تشکیل شده اند که با توجه به ظرافت و قابلیت شکل پذیری سیم، جلوه بسیار جذاب و زیبایی دارند.

ریسه ساختمانی

یکی دیگر از انواع ریسه، ریسه ساختمانی می باشد که واسه نورپردازی نما و قسمت های نور مخفی در داخل ساختمان استفاده می شود. در گذشته ریسه شلنگی معروف ترین ریسه از این مدل بوده است و در حال حاضر با ریسه SMD جایگزین شده اند. این ریسه ها با توجه به نوع چیپ و تعداد استفاده شده در هر متر (طول) و همین طور تعداد ردیف های تعبیه شده، در بازار، دسته بندی و شناخته شده اند.
ریسه ساختمانی در معماری های مدرن و امروزی، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. زیرا سیستم روشنایی انعطاف پذیری به حساب می آید که راه حل آسانی برای دکوراسیون های مختلف بوده و نیاز نور و روشنایی را نیز برطرف می نماید.

از گذشته تا امروز، هر زمان در هر شهر و دیاری مراسم شادی مشاهده کرده ایم اولین و ساده ترین قدم برای تغییر فضا استفاده از ریسه های نوری بوده است. تزئینات همیشه با نورپردازی رنگ و لعاب زیبا و جذابی به خود گرفته است و ریسه هایی که با گذشت زمان مدرن تر شده و از طرح های قدیمی فاصله گرفته است و هم اکنون با محصولات ریسه ال ای دی می توان در مراسم های شادی، جلوه بیشتری می دهد.

کاربرد ریسه ال ای دی ، ریسه میکرو ال ای دی ، ریسه سفارشی

 

در بین ریسه های مختلف که در حال حاضر در بازار موجود هستند ریسه های فانتزی هم جایگاه خوبی را در میان دیگر ریسه ها پیدا کرده اند به گونه ای که در حال حاضر طرفداران خاص و ویژه ای نیز به دنبال این مدل از ریسه ها جهت استفاده و تزئیین دکوراسیون منزل خود و یا اتاق خواب و . . .  می باشند. این نوع ریسه های فانتزی طرح دار، به وسیله سه عدد باتری قلمی روشن می شوند و در مدل های گوی، قلب، ستاره، گیره و گل زر موجود است.

ریسه led تزیینی میکرو به سبب استفاده از سیم نازک مفتولی در ساخت و وجود ال ای دی خیلی کوچک با زاویه دید ۳۶۰ درجه در موارد تزئینی کاربرد زیادی دارد. با این مدل از ریسه ها می توان به راحتی و با کمترین هزینه منزل، تالار یا حتی اتاق کودک را تزئیین کرد و به فضای خود زیبایی خاصی بخشید. لامپ های ریسه ای یک مدار الکتریکی منعطف هستند و شامل رشته سیمی است که در فواصل یکسان لامپ های کوچکی از آن آویزان شده اند.

مزایای ریسه های LED

  • رنگ، شکل، اندازه و قدرت نوری این نوع LEDها بنا به نوع عملکرد و نیاز دکوراسیون مخاطب قابل انتخاب است. قسمت هایی از تک رنگ و یا مدلهایی که رنگشان قابل تغییر باشند از این چراغ ها وجود دارند.
  • ریسه های led را می توانید به راحتی در فضاهای تنگ و باریک نصب کنید. منعطف بودن این نوع چراغ ها به این منظور است که حتی در فضاهایی که غیر ممکن به نظر می رسند نصب شوند.
  • این مدل چراغها مصرف کننده های قدرتمند انرژی هستند که در هر وات، نور بیشتری از سایر چراغ ها، تولید نموده و برق مصرفی کمتری نیز نسبت به آنها دارند.
  • ریسه های ال ای دی  در برابر آب و هوا مقاومت خوبی دارند، بنابراین می توان آنها را در هوای مرطوب و فضاهای بیرونی خانه نیز استفاده نمود.
  • طول این نوع ریسه های نوری را می توان به صورت سفارشی و به تناسب نیاز مخاطب مشخص شود.

ساخت ریسه مفتولی ، ریسه ضد آب ، ریسه تک رنگ

تزیین تخت خواب با ریسه ال ای دی

 رنگ ریسه های led شامل رنگ های صورتی, سبز, بنفش, زرد, سفید, قرمز, آبی و مولتی کالر (رنگارنگ) هستند. این ریسه ها بی خطر, باطری خور و دوستدار محیط زیست می باشند. ریسه ها قابل انعطاف هستند و از مواد با کیفیت درجه یک ساخته شده اند.
لامپ های ریسه ای یک مدار الکتریکی منعطف هستند که شامل رشته سیمی است که در فواصل یکسان لامپ های کوچکی از آن آویزان شده اند. ریسه های LED دارای مزایای بسیاری هستند، مثل: مصرف برق خیلی پایین، تنوع نوری زیاد شامل رنگ های آفتابی، مهتابی و هفت رنگ (RGB) که به شکل سوزنی یا میکرو وجود دارند. این ریسه ها به وسیله مبدل از برق شهری یا از طریق باتری تغذیه می شوند و حتی مدلهای جدیدتر از باتری خورشیدی نیز استفاده شده است. این ریسه ها به هیچ عنوان محیط را گرم نمی کند و دارای قیمتی مناسب تر و ایمنی بالاتری نسبت به نسل های گذشته خود یعنی لامپ ریسه ای تنگستن می باشند.
ریسه آویز پرده ، ریسه تمام رنگ ، ریسه led rgb
ریسه آویز ، ریسه طلایی ، ریسه دور آینه ، ریسه ال ای دی زرد

نورپردازی اتاق خواب با یک شیشه پر از نور و صدف

با چند مرحله ساده ساحل کوچک درخشانی را به اتاق خواب خود بیاورید. شیشه های مربای خالی زیادی در آشپزخانه هر ایرانی پیدا می شود، پس چرا از این شیشه ها استفاده نکرد؟ چه لوازمی احتیاج دارد؟
  • همه ی لوازمی که در ادامه  ذکر می شود را در شیشه مربا بگذارید. به همین سادگی!
  • ریسه ال ای دی میکرو (منبع تغذیه باتری)
  • مروارید های سفید یا نقره ای
  • شیشه مربا
  • صدف

ارزان ترین ریسه مفتولی ، ریسه LED آر جی بی

آویز گل نورانی

به چه لوازمی نیاز دارید؟
  • ریسه ال ای دی (منبع تغذیه باتری)
  • چند شاخه گل مصنوعی
  • چسب قطره ای
  • سیم چین
اول گل های مصنوعی را با سیم چین از شاخه جدا کنید و بعد گلبرگ های هر گل را پر پر کنید. هر لامپ را از سوراخ میان گلبرگ عبور دهید، پس از عبور دادن هر گلبرگ آن ها را با کمی چسب قطره ای از نزدیکی مرکز گلبرگ به هم وصل کنید. حالا شما یک ریسه نوری از گل دارید که می توان آن را از سقف یا دیوار آویزان کرد یا مثل تصویر درون یک کیک خوری جای بدهید.
ریسه گل رز فومی ، ریسه ال ای دی گل رز ، ریسه گل زرد

خاطراتت را با نور بیاویز

تصویر زیباترین خاطرات را فراموش نکنید.
  • ریسه ال ای دی به طول دلخواه
  • تعدادی عکس
  • گیره لباس
عکس های خود را توسط گیره لباس به ریسه ال ای دی بیاویزید. البته شما می توانید ریسه های گیره دار را به شکل آماده نیز خریداری کنید. پیشنهاد دیگر اینکه می توان به جای عکس، دانه های برفی، ماه و ستاره یا هر طرح دلخواه دیگری را از ریسه بیاویزید.
ریسه گیره ای ، ریسه میز خاطره ، ریسه آویز گیره ای
ریسه توپ نوری ، ریسه توپی ، ریسه فول کالر

استفاده از ریسه های سوزنی در تونل نوری

انواع ریسه حبابی تمام رنگ ، ریسه حبابی تک رنگ ، ریسه حبابی آرجی بی
ریسه بارانی ، ریسه بارانی سفید مهتابی، ریسه بارانی تک رنگریسه ماه و ستاره ، ریسه آویز ماه و ستاره ، ریسه طلایی ماه و ستاره
ریسه قلب آویز ، ریسه آویز قلبی طلایی ، ریسه قلبی تک رنگ
            ریسه بلوطی هفت رنگ ، بلوطی تمام رنگ ، ریسه بلوطی تک رنگریسه بلوطی فول کالر ، ریسه بلوطی تمام رنگ ، بلوطی rgb

ریسه لامپ ، ریسه لامپ زرد ، ریسه لامپی طلایی

ریسه قاصدک تزئینی ، قاصدک طلایی تزیینی
ریسه تنگ شیشه ای ، ریسه تنگ فول کالر ،
جهت دیدن ویدیو های بیشتر در آپارات کلیک کنید
ریسه برفی طلایی ، ریسه برفی ، ریسه برفی تک رنگریسه برفی طلایی ، ریسه برفی ، ریسه برفی تک رنگ