کف استیج و انواع آن

کف ال ای دی (stage) از محبوب ترین سیستم های روشنایی جهت تالارها و نورپردازان است که با نامهای تجاری کف ال ای دی، پیست رقص ال ای دی، استیج کف، استیج led و… در بازار موجود است.

استیج ها با مدل ها و کیفیت های متفاوت و همچنین تعداد پیکسل های مختلف است که در زیبایی و جذابیت بازی استیج تاثیر می گذارد.

لیست قیمت کف استیج و کف ال ای دی

 

کف LED یا پیست رقص از ارکان اصلی برای برگزاری یک مراسم با شکوه است و به دلیل نورهای جذاب و متنوعی که تولید می کند می تواند در شب هم جلوه بهتری به مراسم و مهمانی شما ببخشد، همچنین لحظاتی زیبا و شبی به یاد ماندنی را به جای می گذارد.

کف ال ای دی

این محصول ساخته شده از پیکسل های نوری هستند که با در کنار هم قرار گرفتن، می توانند یک سطح نورانی و حرفه ای را برای شما فراهم بیاورند.
تنوع زیادی از پیست رقص یا کفپوش ال ای دی در بازار موجود است که می توان بسته به فضایی که در اختیار دارید اندازه و تعداد این پیکسل ها را مشخص کرد،
همین طور رنگ نور انواع استیج کف یا استیج ال ای دی قابلیت تغییر دارد و حتی می توان هنگام روشن بودن تصاویر مختلفی را نیز نمایش بدهد.

ویژگی های انواع کف ال ای دی و استیج رقص

انواع پیست رقص و کف LED از پیکسل های متنوع زیادی تولید شده اند که هر چه تعداد پیکسل کفپوش یا استیج رقص بیشتر باشد می توان تصاویری با وضوح بالاتر و تنوع بیشتری را نمایش داد.

این محصولات از مربع هایی به اندازه یک در یک متر مربع تشکیل می شوند که در هر متر مربع نیز 100 پیکسل نوری قرار داده شده است
بنابراین می توان با توجه به فضایی که در اختیار دارید تعداد این مربع ها را خودتان انتخاب کنید تا کفپوش ال ای دی بزرگتر یا کوچکتری داشته باشید.

جهت خرید پیست ال ای دی رقص ، استیج رقص به وبسایت فروشگاهی آترین مراجعه کنید و یا با کارشناسان آترین نوین تماس بگیرید.

انواع مدل های لاکچری استیج شیشه ای ، لیست قیمت انواع پیست ال ای دی

استیج رقص

اسکلت انواع استیج رقص نور ال ای دی فلزی صنعتی می باشد و روی آن روکش ABS و شیشه سکوریت نشکن کشیده شده است
بنابراین این محصولات کاملا در برابر عوامل مختلف و یا پاشیده شدن آب مقاوم هستند. به طور معمول این محصولات دارای دو رنگ بدنه سفید و مشکی هستند که می توان در زمان خرید یکی از این رنگ ها انتخاب کرد.

از ویژگی های کف ال ای دی یا پیست رقص تمام رنگ بودن یا قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است که می توانید هر تصویر و طرحی که مد نظرتان است را با استفاده از لب تاپ روی استیج پیاده کنید.

از قابلیت های انواع کفپوش LED امکان نمایش نوشته های سفارشی روی استیج می باشد همین طور می توان با استفاده از سیستم لپ تاپ موزیک مراسم را با رقص نور همانگ کنید تا متناسب با موزیک جلوه های نوری خاص و زیبایی روی صحنه ایجاد شود.

انواع استیج و کف ال ای دی با کیفیت درجه یک

کف ال ای دی

شاید در استفاده از انواع پیست رقص یا استیج رقص led نگران مصرف برق و یا تولید گرمای این المان های نورانی باشید
ولی در انواع کف ال ای دی از لامپ های ال ای دی با مصرف پایین انرژی و تولید گرمای کم استفاده می شود بنابراین با اطمینان می توان از این المان های جذاب برای نورپردازی مراسم ها و جشن های استفاده کرد.

فروش استیج شیشه ای رقص نور با کیفیت درجه یک

در انواع کف led ساختمان مدلی است که مربع های یک متر در یک متر کنار هم قرار می گیرند و داخل آنها پیکسل های تمام رنگ به یکدیگر متصل شده و ابعاد و شکل دلخواه را فراهم می آورند.

می توان با شروع رقص نور 16 میلیون رنگ زیبا را روی صحنه یا استیج رقص خود مشاهده کرد و به سادگی کف سالن یا تالار خود را نورپردازی کرد و از هماهنگی نور و صدای موسیقی و ایجاد هیجان در مراسم ها لذت ببرید.

خرید استیج رقص با کفپوش ال ای دی و کیفیت درجه یک با گارانتی یک ساله

ویژگی های کف استیج

یکی از مشخصات قابل توجه این پیست رقص ها داشتن درجه حفاظت IP65 است .
درجه حفاظت ip65 به این معناست که مقاومت بالایی در برابر گردو غبار، پاشش شدید آب و بارش باران و برف دارند.

در واقع این محصول کاملا مقاوم تولید می شود تا بتوانید از آن حتی در فضاهای باز مانند باغ ها و محوطه های باز برای مراسم ها و جشن های خود استفاده کنید.

با استفاده از این پیست رقص ، هم قابلیت اجرای رقص نور و هم اینکه این محصول قابلیت پخش نوشته را دارد.

یعنی شما می توانید نوشته های موردنظرتان را روی کف ال ای دی نمایش دهید. محدودیتی برای اجرای افکت های این پیست رقص وجود ندارد و کاملا نامحدود است.
نمایش تعدادی از اجرای کف استیج ها

مزایای کف استیج پیکسلی

  • فول کالر بودن ( اجرای 16 میلیون رنگ )
  • اجرای تعداد افکت های نامحدود
  • قابلیت پخش نوشته را دارد
  • قابلیت کنترل با لب تاپ ، کامپیوتر و AUX
  • دارای درجه حفاظت IP65
  • قابلیت سینک نور و موسیقی در مراسم ها و اجرای رقص نور فوق العاده

این محصول دارای گارانتی ویژه آترین نوین است.
شما می توانید برای خرید استیج LED و یا اطلاع از قیمت استیج رقص یا قیمت کف ال ای دی به فروشگاه آترین نوین مراجعه و این محصول را خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان آترین نوین در ارتباط باشید.

جدیدترین استیج و پیست رقص با قیمت فوق العاده

قیمت و خرید پیست رقص و کفپوش ال ای دی

قیمت کفپوش ال ای دی تالار ،قیمت استیج و پیست رقص

قیمت پیست ال ای دی برای کنفرانس

قیمت پیست رقص مخصوص تالار

پیست رقص نور با اجرای افکت های جذاب و شگفت انگیز

نمایش متن در کف استیج با کیفیت درجه یک

فروش کف ال ای دی با گارانتی آترین نوین

قیمت کف استیج با 16 میلیون رنگ

برای مشاهده فیلم های نمونه کار در آپارات کلیک کنید